zondag 3 maart 2013

Weekly wrap up #3


 In één keer mijn rijbewijs halen
 De stortvloed aan felicitaties en likes op Facebook die daarop volgden
 Eindelijk een nacht goed slapen
 Milka chocolade met stukjes Oreo erin. Mierzoet, maar de-lish
 Werken in mijn pyjama
 The Lumineers in Paradiso, zittend op de perfecte plek op het balkon
 Vakantieplannen maken
 Feestinspiratie opdoen voor mijn lenteparty in maart
 Glazen potjes verzamelen voor allerlei (DIY) projectjes
 Alvast mijn nieuwe zwierige lentejurkje even aantrekken
 Verrassingspost van Jazzies: de neon sterren sjaal is mine!
 Nog meer superleuke post: een verwenpakket van de allerliefste collega's
 Pizza en Wie is de Mol?
 "Wat fijn je weer te zien," de meest gehoorde reactie vrijdag op kantoor
 De perfecte vriendinnendag op het strand en in Haarlem
 ... en gelukkig hebben we de foto's nog
 Een brakke zondag niets doen
 Borreltijd met Westmalle en mini kaassoufflés.

Op naar een nieuwe week gevuld met momenten om dankbaar voor te zijn!

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je weer zoveel blogt! (ookal is de reden minder leuk)
    Ik word helemaal vrolijk van je weekly wrap up! Geniet meid en blijf vooral leuke dingen doen!

    knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen