zondag 24 februari 2013

Weekly wrap up #2

Er is alweer een week voorbij sinds mijn eerste Weekly wrap up! De tijd vliegt (cliché cliché) werkelijk voorbij, maar gelukkig waren er ook deze week een boel fijne momenten om even bij stil te staan.

 De meest goddelijke zelfgebakken brownies ooit (volgens recept van Culy)
 Het geduld en de lieve woorden van mijn vriendje
 Een verwenpakketje helemaal voor mezelf, uit de webshop van MissLipgloss
 Bloembollen in witte zinken emmertjes, gewoon bij Albert Heijn
 De blauwe bessen die ik iedere morgen over mijn yoghurt met muesli en honing strooi
 Hardlopen in het zonnetje en thuiskomen met een "oh, was dit het alweer?!"-gevoel
 Cheap ass lasagne bij de €5-pizzeria en Life of Pi
 Een helemaal leeg gelezen Bloglovin' en tijd genoeg om nieuwe posts meteen te lezen én te reageren
 Cappuccino, verse muntthee en fijne gesprekken bij de Coffee Company
 Een bosje bloemen en beterschapswensen van het werk
 Cloud Atlas kijken, onder het genot van kipkluifjes met aardappelkroketjes en appelmoes
 Op de loungebank in een nieuwe NS-trein zitten en mijn lief die me tegen zich aan trekt
 Drie magnifieke rijlessen, die me een boost zelfvertrouwen geven voor mijn rijexamen
 Bloggen! Hell yeah!

3 opmerkingen:

  1. Stiekemerd, gewoon vandaag afgereden!!! Zo trots! Wat voor leuks had je allemaal besteld bij Miss Lipgloss?? xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo...wanneer mag ik die brownies komen proeven?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Eva: Eh... De brownies zijn natuurlijk al lang op ;) Maar ik maak ze vast nog een keer!

    @Jazzies: Jaaa, ik had het aan zo min mogelijk mensen verteld. Ben zo blij!! Had twee nagellakjes besteld en een topcoat, en een probeerpakketje van Balm Balm. Heb het nog niet gebruikt, maar ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen