vrijdag 15 februari 2013

Throwback Thursday (op vrijdag, ja)

1. Juli 2005 - Lloret de Mar met Jessica, 2. Augustus 2005 - Uitmarkt, 3. Oktober 2005 - Feestje met de 'Mirande Chicks', 4. Juni 2004 - Schoolfeest

Het is al een poosje een hot item op Instagram, maar gisteren sloeg het virus pas op mij over. Throwback Thursday, waar men op donderdag de fotoarchieven induikt om gezellige kiekjes uit het verleden op te duiken. Een vriendinnetje plaatste een foto van ons samen op een bed in Brugge. Ik knip in een niet al te charmante houding mijn teennagels met een kinderschaar. En tja, toen kon ik mezelf niet meer bedwingen en heb ik de hele middag alle foto's die op de computer staan bekeken. Helaas begint mijn digitale archief pas in 2004, dus héél ver terug kan ik niet gaan. Maar bij mijn ouders is er als het goed is nog een hele lade vól met échte foto's die erom schreeuwen ooit gethrowbackthursdayt te worden.
Misschien zitten daar wél wat foto's tussen waarop ik er anders uitzie. Want getuige bovenstaande foto's ben ik vanaf 2005 in ieder geval geen spat meer veranderd. Oké, iets meer rimpeltjes en wallen misschien.

Ik werd een beetje sentimenteel van het bekijken van al die foto's. Wat heb ik veel leuke dingen gedaan en gezien, en wat heb ik dat mogen delen met lieve mensen. Helemaal nu ik even niet zo lekker in m'n vel zit en ik van alle kanten lieve berichtjes krijg, besef ik de waarde van vriendschap ten volle. Ook besef ik me weer eens hoe ontzettend leuk het is om foto's te bewaren - en ze te maken, dus. Het terug kijken ervan is een instant mood enhancer.

Ik weet wat mij te doen staat  :)

3 opmerkingen:

  1. Het is zo fijn om oude foto's te kijken, moet ik ook weer eens doen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier is geen la met foto's meer, maar wel een héle grote doos... kom maar eens langs om te kijken wat daar allemaal in zit, als je zin hebt!

    BeantwoordenVerwijderen