zondag 14 april 2013

Weekly wrap up #9


Meestal maak ik gedurende de week een lijstje van de dingen die me blij maakten. Daar komen dan iedere dag wel wat dingen bij; de ene dag wat meer dan de andere. Deze week is het er helemaal bij ingeschoten om zo'n lijstje te onderhouden. En als ik nu terug denk aan de afgelopen week... Dan kan ik helemaal niet meer zo goed bedenken waar ik nou precies blij van werd. Wat trouwens niet wil zeggen dat het geen fijne week was!

Want ik heb bijvoorbeeld erg fijn gewerkt deze week. Nog niet zoveel als ik eerst deed, maar rustig aan. 's Ochtends iets later beginnen en 's middags iets eerder naar huis. Dat is heerlijk, en geeft zoveel rust! Op het werk deed ik bovendien ook nog eens leuke dingen. Ik hou er van om ergens helemaal in te duiken, een thema helemaal uit te pluizen, grenzeloos te brainstormen met collega's. En dat deed ik, dus dat was fijn. 

's Avonds deed ik eigenlijk helemaal niks noemenswaardigs. Ik zat een beetje aan de bank en mijn iPad gekluisterd, deze week. Maar ook dat was heerlijk. Want ik koos er bewust voor om lekker te niksen, en dat helpt heel goed om schuldgevoelens en gedachten als 'Maar eigenlijk zou ik nog dit en dit en dit moeten...' binnen de perken te houden. Ik begon weer eens een boek te lezen, bakte een quiche, liep wat hard, speelde fluit, zat in de zon, deed heel veel wasjes (haha, zó boeiend dit) en voelde me gewoon goed. Behalve op dinsdag dan, maar dat weegt niet op tegen al het kleine geluk van de rest van de week.

Vandaag was een mooie afsluiter: mijn lieve mamaatje vierde haar 55ste verjaardag, met familie en vrienden in de tuin. Er waren lekkere hapjes, heerlijke wijntjes, lieve mensen en de zon scheen. Ik bedoel, hallo, wat wil een mens nog meer? Oké, één ding: nog veel meer van dit soort weken, graag!

Ik zocht deze week ook een aantal foto's uit om boven mijn blogposts te gebruiken. Één daarvan is bovenstaande foto, gemaakt op Gran Canaria in het najaar van 2011. Deze foto zou ik wel boven íédere post willen plaatsen, zo mooi vind ik hem. Zon en zee, ik hou ervan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten