donderdag 4 april 2013

Don't believe everything you think

Ik ben een beetje lost for words. Maar gelukkig is er altijd Pinterest. Jeetjemineetje, ik zou niet weten wat ik zonder moest. Op mijn Quotes bord plaats ik allerlei mooie uitspraken die ik tegenkom. Sommigen zijn te cheesy en cliché voor woorden, sommigen zijn vooral gewoon heel erg waar. Hoe dan ook, ik haal er inspiratie uit. Daarnaast is het ook fijn om te bedenken dat wijze mensen deze uitspraken ooit deden. En dat wijze mensen dus piekeren over dezelfde dingen als ik. De laatste tijd denk ik veel na over tijd, lief zijn voor jezelf en doen wat je leuk vindt (en daar bij stilstaan). Een kleine selectie: (als je op de afbeeldingen klikt kom je - zo ver ik die kon achterhalen - bij de originele bron uit)














3 opmerkingen:

  1. En anoniempje is stiekem Melissa die voor de verandering niet snapt welke optie ze moet indrukken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet ook maar eens iets met pinterest doen. :D

    BeantwoordenVerwijderen