zondag 7 april 2013

Weekly wrap up #8

 Weet je nog dat ik maandag vertelde dat ik ging BOBben? Dat ging dus niet door, want het feestje was veel te gezellig. De mosselen waren heerlijk, het gezelschap was fijn en de drankjes vloeiden rijkelijk. Gelukkig konden we blijven slapen. Tweede Paasdag hebben we verder op de bank met heel veel vet eten en The Wire doorgebracht, totdat ik in slaap viel.

 Wat is het super lang licht 's avonds! Echt heerlijk.

 En het zonnetje schijnt zo fijn! Dinsdag zat ik na het werk heerlijk nog even zonder jas buiten. Het mag best nog een tikje warmer, maar het begin is er. Hmmm.

 Fijne gesprekken met mijn psycholoog, die me zulke kritische vragen stelt dat ik wel moet toegeven dat mijn gedachtenpatronen totaal niet helpend zijn en dat het echt helpt om te oefenen om anders te denken. Positive vibes galore, wiehoe.

 Koken met restjes, het lukt ons steeds beter (dit klinkt wel heel kneuterig :')). Word ik bij van, want dat betekent geen eten meer weggooien en dat is voor de hele wereld beter. 

 Game of Thrones is weer begonnen!

 Op vrijdag moest ik voor het werk een ochtendje naar Utrecht. Ik kon het niet laten om de prachtige nieuwe Zara even van binnen te bekijken. Het was er zo heerlijk rustig en ruim en opgeruimd; het leek in niets op de Zara die ik ken van de Amsterdamse koopavonden. Wat een genot. Ik kocht twee spijkerbroeken en een spetterend roze blazer. 

 Mijn schoonzusje werd deze week 30 en dat moest natuurlijk gevierd worden. En wel met een supergezellig diner met vrienden en schoonouders bij La Perla in de Jordaan. Héérlijke pizza (en iets teveel wijntjes).

 Zaterdag hebben we eindelijk ons dakterras een beetje lenteklaar gemaakt. Meubeltjes weer neergezet, een beetje schoon gemaakt en een stellingkast gebouwd. En natuurlijk lekker in de zon gezeten om te genieten van het resultaat. Ik kan écht niet wachten op nog iets warmere temperaturen. Maar dat had ik al gezegd.

 Het was tijd voor de derde keer 'Proost op Oost', een zelfbedachte kroegentocht om de leukste plekken in Amsterdam Oost te ontdekken. Dit keer gingen we naar De Biertuin, een café dat zijn naam volledig eer aan doet. Een verwarmd terras en heel veel verschillende biertjes om uit te kiezen. En erg lekker voedsel om het bier te vergezellen. Kom maar door met dat halve kippetje! Daarna dronken we cocktails bij Pompstation, waar een liveband optrad. De ruimte was prachtig, de cocktails erg smakelijk en de bediening erg aardig en... eh... extravagant. Een bijzondere ervaring!

 Ook leuk om te doen in Oost: naar Artis! Dat deed ik vandaag dan ook, met twee vriendinnetjes en het was heerlijk. I love apies kijken. En de zon. Had ik dat al gezegd?

Op naar een nieuwe week met nog meer zon en blije dingen!


1 opmerking:

  1. Jeetje dat klinkt als een fijne week!! Wij moeten Ook vaker op pad in amsterdam. En misschien een keer een dagje shoppen in utrecht?! Hoor hele goede verhalen over die zara!!!

    BeantwoordenVerwijderen