dinsdag 19 februari 2013

Universe grocery list #1

Op Pinterest heb ik één van mijn boards omgedoopt tot mijn universe grocery list. Op dit virtuele prikbord verzamel ik plaatjes van dingen die ik graag wil hebben of doen. Landen en steden om te bezoeken, natuurverschijnselen om te aanschouwen (het noorderlicht bijvoorbeeld), maar ook gewoon allerlei materialistische hebbedingen die ik graag ooit de mijne wil noemen. Credits voor de naam van deze boodschappenlijst aan het universum gaan overigens naar The Self Help Hipster. Ik vind het de perfecte naam voor mijn wensenlijstje, en daarmee ook voor deze nieuwe feature op mijn blog! Dit keer verzoek ik het universum vriendelijk doch dringend om mij onderstaande (gebruiks)voorwerpen te doen toekomen. Ik heb duidelijk de lente in mijn bol, want val momenteel voor alles met een felle of zoete pastel kleur!


1. Dit superleuke kussen zou zeker niet misstaan op mijn bank. De regendruppels matchen perfect bij de gele muur in de woonkamer. Pas later zag ik dat de achterkant van het kussen rood-wit gestreept is. Dat matcht dan weer wat minder met m'n interieur, maar daar kijken we maar even doorheen.
2. Ik vind dit zo'n schattig, subtiel armbandje! Het is gemaakt voor bruidsmeisjes, maar ik zou het dag en nacht dragen, zo cute vind ik het.
3. De webshop van mijn vriendinnetje Jessica is ook helemaal in lentesferen. In de nieuwe collectie zitten een paar sjaals waar ik helemaal verliefd op ben. Deze met neon sterren in allerlei kleuren is mijn absolute favoriet.
4. Vans staan al superlang op mijn wishlist, maar ik heb ze nog nooit gekocht. Voor deze lente heb ik mijn zinnen gezet op dit koraalkleurige paar.
5. Hoe leuk is deze muursticker?! Je waant je direct in Parijs. Zou geweldig staan boven het bed, oelala!
6. Dit feestelijke confetti nagellakje is stiekem al naar mij onderweg :)
7. Het is járen geleden dat ik voor het laatst een horloge droeg. Maar daarmee is mijn wens om een hip exemplaar om mijn pols te hangen er niet minder om. In tegendeel: als ik geld teveel had zou ik dit juweeltje van Kate Spade zonder twijfel bestellen.
8. Kun je verliefd worden op spijkers? Ja dat kan, zo blijkt. Wat een mooie dingen zijn dit. Perfect om kettinkjes aan op te hangen.
9. Ik hou van bakjes en kopjes en bekers en keukengerei. Van deze kommetjes van Mia Blanche word ik instant vrolijk.
10. Afgelopen weekend ruimde ik de voorraadkast op. Vrijwel alles wat in zakjes zat (rijst, pasta, suiker, bloem, u kent het wel) zit nu in mooie weckpotten. Hartstikke overzichtelijk! De Amerikaanse equivalent van de weckpot is de mason jar en begint een beetje een obsessie van mij te worden. Behalve als voorraadpot kun je hem voor nog zoveel meer gebruiken. Als waxinelichtjeshouder, hipster drinkglas, bloemenvaas...  Zoek maar eens op Pinterest en er gaat een wereld voor je open. Het schijnt dat de potten bij Dille en Kamille verkrijgbaar zijn. Sowieso wil ik altijd alles uit die winkel hebben, dus het wordt tijd voor een bezoekje!

4 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke lijst zeg!! Het nagellakje wil ik ook, ik voelde al een gezamenlijke bestelling aankomen, maar toen las ik dat je hem al hebt besteld ;) en ik zie een aantal leuke kado's voor je lente feest ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die vans zijn wel heel tof!! Ik ben helemaal geen sneaker kind, maar deze vind ik dan wel weer heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die sjaal wil ik hebben! LIKE... Die bakjes zijn ook gaaf. Lucky me, de look a like variant heb ik al van een lief vriendinnetje gehad.

    BeantwoordenVerwijderen