zondag 17 februari 2013

Weekly wrap up #1


De dingen waar ik de afgelopen week een blij mens van werd:

 Een knetterlief voicemailbericht van oma
 Lieve smsjes, whatsappjes, mailtjes en post
 Foto's van vervlogen tijden bekijken
 Fantaseren over mijn lentefeest in maart
 Plannen maken voor een chicksdag ('chicks' = een groepje van 5 vriendinnen)
 Mama
 De sneeuw die zo snel smelt en hoe warm het ineens is
 Serieuze blogplannen maken met een heuse planning en terugkerende features
 'Werken' op het 'kantoortje' in plaats van op de bank
 ... en op de computer in plaats van op de iPad
 Deze schattige (zelf bewerkte) opsommingshartjes
 Mijn lief die me soms beter begrijpt dan ik mezelf
 De voorraadkast organizen met voorraadpotten en labeltjes
 Hardlopen en mezelf overtreffen na al die sneeuw en de griep
 Een speciaal voor ons gemaakt schilderij boven de bank
 Na twee weken weer even onder de mensen zijn en knuffels krijgen van de schoonfamilie
 De kookkunsten van de heer des huizes
 Ontluikende knoppen aan mijn bloesemtakken
 Een schoon en opgeruimd huis
 Letterlijk een zondag.


2 opmerkingen: