vrijdag 22 maart 2013

Vlog: Over rust, ruimte, meditatie en iPhone hoesjes

Videobloggen. Ik vind het maar een bijzonder fenomeen. Ik kan hele avonden spenderen aan het bekijken van filmpjes van dames die over van alles en nog wat tegen hun camera praten. En eigenlijk vind ik dat zelf ook heel leuk om te doen, zo bleek gisteren maar weer eens. Toch heb ik ontzettend getwijfeld nadat ik mijn vlog had opgenomen: waarom zou ik dit in hemelsnaam online zetten? Wie wil dit nou kijken? Dit is toch voor niemand interessant? Deze vragen stel ik me overigens ook geregeld over mijn geschreven stukjes. Als ik bloggen en vloggen ga overanalyseren vind ik het zoiets raars opeens! Maar goed, ik blog (en vlog) uiteindelijk natuurlijk voor mezelf. Omdat ik het leuk vind om te schrijven (en tegen m'n laptop te praten). Maar natuurlijk ook omdat ik het leuk vind als mensen mijn stukjes lezen. Als ik iets van mezelf laat zien, en dat er dan allerlei leuke reacties op komen. Dus ja, natuurlijk doe ik het ook wel een beetje voor de waardering, de erkenning en de bevestiging. Maar toch vooral omdat het zo leuk is om te doen. Zo ook het opnemen (en stiekem terugkijken) van dit filmpje. Laat me weten wat jullie ervan vinden: van vloggen in het algemeen, van mijn vlogje en of het voor herhaling vatbaar is. Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

4 opmerkingen:

  1. Ik vind het supergezellig! Even een momentje rust tijdens mn verhuisstress

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk, gewoon ermee doorgaan :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja. Dit moet je dus vaker doen he. Want je bent leuk op camera (En zo rustig!!!!!)

    BeantwoordenVerwijderen