zondag 10 maart 2013

Weekly wrap up #4

Normaal gesproken vul ik mijn dankbaarheidslijstje gedurende de week steeds aan, zodat ik (liefst) elke dag even stilsta bij de dingen waar ik blij van werd die dag. Ik weet niet waarom (zie ook deze blogpost), maar deze week heb ik daar geen tijd voor vrij gemaakt. Maar nu, op zondagavond, terugdenkend aan de afgelopen week, zijn er gelukkig genoeg momenten in mijn geheugen blijven hangen waar ik nu nóg blij van word. Dus without further ado: mijn favoriete momenten van de afgelopen week!

Jongens, de zón scheen!
Ik haalde mijn rijbewijs op bij het stadskantoor.
Ik reed voor het eerst zonder rij-instructeur maar mét mijn lieve moedertje een stukje in haar auto. Na wat opstartproblemen (ja, neem dat maar zo letterlijk als het er staat), cruisden we van Amstelveen naar Uithoorn naar Aalsmeer en weer terug. En I liked it!
Ik verwende mezelf met een haar- en een gezichtsmaskertje.
Én met een pedicure, samen met mijn lieve vriendinnetje Jessica.
Ik kocht twee paar schoenen - waarover later deze week een blogpost.
Het was goed en fijn om weer even op het werk te zijn /rijmmodusuit.
Ik liep in het middagzonnetje 3 x 7 minuten hard, met 2 x 2 minuten lopen tussendoor. En het ging heel erg goed; ik had de eerste 2 keer zelfs best langer dan 7 minuten kunnen blijven rennen.
Ik ging in het kader van de restaurantweek met mijn vriend uit eten bij restaurant Van Vlaanderen in Amsterdam. We werden aangenaam verrast met prachtig uitziende en heerlijk smakende gerechtjes. En uiteraard een bijbehorend wijnarrangement.
Daarna dronken we nog een paar speciaal biertjes in café De Spuyt
(en gingen we rollend naar huis).
Ik bracht een avondje door op het terras. Het voelde bijna als de zomer.
Kees is de mol!
Koffie, taart, thee en goed gezelschap: altijd +1.
Hetzelfde geldt voor borrelhapjes, witte wijn, kaarsjes en nog meer goed gezelschap.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten