zondag 17 maart 2013

Weekly wrap up #5

Hoewel vandaag niet echt een enerverende dag was, bracht ook deze ultiem luie bankhang-zondag een paar fijne momenten om dankbaar voor te zijn. Net als de rest van de week, trouwens.

 Argo kijken onder het genot van zelfgemaakte lasagne.
 Candy crush (had ik natuurlijk nóóit aan moeten beginnen).
 Het fijnste meditatiemoment van de week.
 Aan het begin van de week scheen de zon heel heerlijk. 
 Ik ging hardlopen met een vriendinnetje en dat ging heel goed.
 Daarna dronken we koffie, aten we taart en mijmerden we over de belangrijke vragen des levens.
 Ik maakte de meest geïmproviseerde pastasaus ooit. Improviseren in de keuken doe ik eigenlijk nooit; vind ik eng. Maar deze saus werd nog lekker ook.
 Mijn kledingkast (inclusief schoenen) is weer helemaal netjes en overzichtelijk. 
 Ik heb best wat uurtjes gewerkt deze week, en dat ging heel goed.
 Een heerlijk schoon bedje (vroeger hield ik daar nooit van, nu geniet ik met volle teugen).
 Het is zo fijn hoe rustig ik word van het kwartiertje mediteren per dag.
 De zon scheen af en toe heus wel, tussen de sneeuwbuien door.
 Vers gelakte nageltjes, met één van de meest blije lakjes ooit.
 Damien Rice komt op Best Kept Secret Festival! Nu moet ik wel kaartjes kopen.
 Het concert van Jonathan Jeremiah in de Melkweg was wel het allerhoogste hoogtepuntje van deze week. Wát een stem!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten